Aktualizacja w zakresie COVID-19 (koronawirus)

Firma Johnson & Johnson Consumer Health popiera stanowisko Światowej Organizacji Zdrowia (WHO)

Skutki globalnej pandemii COVID-19 są szerokie i niezaprzeczalne. Zachęcamy konsumentów do zapoznania się z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i postępowania zgodnie z nimi.

NASZA ODPOWIEDŹ NA COVID-19

W Johnson & Johnson Consumer Health dokładamy wszelkich starań, aby pomagać jednostkom oraz społecznościom na całym świecie w radzeniu sobie ze skutkami COVID-19. Nasze zespoły nieustannie pracują nad utrzymaniem produkcji kluczowych  produktów związanych z codziennym zdrowiem i higieną konsumentów, w tym LISTERINE®.

Ponieważ COVID-19 nadwyręża zasoby opieki zdrowotnej na całym świecie, ważniejsze niż kiedykolwiek staje się pomaganie ludziom w utrzymaniu zdrowia. Płyny do płukania jamy ustnej LISTERINE®  w tym okresie odgrywają szczególną rolę, ponieważ konsumenci zwracają większą uwagę na higienę jamy ustnej. Dlatego naszym nieustającym priorytetem jest zapewnienie ciągłej produkcji, tak, aby sprostać zapotrzebowaniu konsumentów, zapewniając jednocześnie niezmiennie najwyższy poziom jakości i bezpieczeństwa.

UŻYWAJ ZGODNIE Z  INFORMACJAMI UMIESZCZONYMI NA OPAKOWANIU

Pojawiły się pytania konsumentów dotyczące skuteczności LISTERINE® przeciwko COVID-19. Ponieważ zdrowie i bezpieczeństwo naszych konsumentów jest najważniejsze, przedstawiamy najczęściej zadawane  pytania i odpowiedzi.

„Czy płukanie jamy ustnej płynem LISTERINE® zabija wirusa COVID-19?”

„Czy dzięki temu, że LISTERINE® zawiera alkohol może być stosowany jako środek dezynfekujący do rąk lub środek dezynfekujący do powierzchni?”

„Jak mogę używać LISTERINE® poza płukaniem jamy ustnej?”

 „Czy LISTERINE® może zapobiec bólowi gardła?”

KORZYŚCI ZE STOSOWANIA PRODUKTU

„Jakie drobnoustroje zabija LISTERINE®?”

„Czy LISTERINE® zabija wirusy?”

„W jaki sposób LISTERINE® może mi pomóc podczas pandemii COVID-19?”

INNE PYTANIA ZWIĄZANE Z PRODUKTEM

W razie dodatkowych pytań - skontaktuj się z naszą infolinią.

Ze względu na zmieniający się stan zagrożenia zdrowia publicznego, możliwe są opóźnienia w kontakcie i dostępności naszej Infolinii oraz serwisu „Porady”. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość. Staramy się zapewnić Tobie i Twojej rodzinie jak najlepszą obsługę, ale w obecnej sytuacji może ona być niestety utrudniona.